Darmowa dostawa od 100 PLN

Zwroty i reklamacje

  • Zwroty

Prawo odstąpienia od umowy, czyli zwrot zamówionego towaru

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy.
  2. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia doręczenia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  3. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowę uważa się za niezawartą. Klient ma obowiązek zwrócić zakupiony towar, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni.
  4. Kupujący jest zobowiązany do odesłania zamówionego towaru na własny koszt na adres: Magia Aromatu Aleksandra Lipa ul. J. Słowackiego 9/27, 42-217 Częstochowa.
  5. W terminie 14 dni od odstąpienia od umowy przez Klienta, Właściciel Sklepu zwróci Klientowi zapłaconą kwotę wraz z kosztami dostawy. Jednocześnie informujemy, że zgodnie z ustawą, sklep pokrywa koszt wysyłki zwrotnej jedynie w kwocie zgodnej z najtańszą opcją wysyłki dostępnej na stronie sklepu Magia Aromatu. Właściciel sklepu informuje, że może skorzystać z prawa zatrzymania, co skutkuje tym, że zwrot środków nastąpi dopiero po otrzymaniu towaru lub w sytuacji gdy Klient – Kupujący prześle potwierdzenie nadania przesyłki ze zwrotem zamówienia.

Przykładowy formularz zwrotu




FORMULARZ ZWROTU


Nazwa konta lub e-mail: .......................................................................................................

Imię: .......................................................................................................................................

Nazwisko: ...............................................................................................................................

Adres: .....................................................................................................................................

Telefon: ..................................................................................................................................

Produkty, których dotyczy zwrot  ………………....................................................

…........................................................................................................................

…........................................................................................................................

…........................................................................................................................

* Przyczyna zwrotu:

.............................................................................................................................................................

.............................................................................................................................................................

.............................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................

Numer rachunku bankowego, na który zwrócimy należność za zamówienie:

_ _-_ _ _ _-_ _ _ _-_ _ _ _-_ _ _ _-_ _ _ _ -_ _ _ _

 

Informujemy, że przelewy zwrotne realizujemy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru.

 

 

.......................... ............................................

Data, podpis klienta

 

*  Pole nieobowiązkowe.

 


  • Reklamacje
  1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, na koszt Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
  2. Sklep ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie nie dłuższym niż 14 dni od otrzymania reklamacji.
  3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru lub usunięciem niezgodności, koszt dostawy ponosi Sklep.
  4. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towaru, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji towaru. Także odmienne ułożenie elementów kompozycji, które może różnić się od ogólnego wzoru prezentowanego na zdjęciach podglądowych, nie będzie podstawą do uznania reklamacji.
  5. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę na jednej z podstron Sklepu.
  6. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru. Przesyłkę reklamacyjną klient wysyła na własny koszt. Przesyłki wysłane za pobraniem nie zostaną odebrane. Warunkiem przyjęcia przedmiotu w ramach reklamacji jest przesłanie go z podpisanym formularzem reklamacyjnym. Towar, którego reklamacja nie zostanie uznana będzie odesłany na koszt Klienta.

     






Przykładowy formularz reklamacyjny

        

                                     Formularz reklamacyjny  

 

                                                            

 

REKLAMUJĄCY:

Imię i Nazwisko ......................................

 

Adres: ..................................................

Adres c.d : ............................................

email: ...................................................

 

tel. .......................................................

Data nabycia towaru .......................................................

Nazwa towaru.................................................................

Nr zamówienia ................................................

Ilość reklamowanego towaru …… ……....szt. po................zł

 

 

Ogólna wartość towaru …..…………………….zł

 

ZGŁOSZENIE REKLAMACJI:  opis wad

 

………………………………………………………………......................................................................

 

………………………….…………………………………………………………………………………….............................

 

......………………………………...........................................................................................

 

Kiedy wady zostały stwierdzone  .........................................

 

W przypadku braku możliwości dokonania naprawy lub wymiany całości towaru na inny proszę o zwrot wartości przedmiotów przelewem na mój rachunek bankowy

 

Nr..rachunku..........................................................................................................

 

Przesyłkę reklamacyjną klient wysyła na własny koszt. Przesyłki wysłane za pobraniem nie zostaną odebrane. Warunkiem przyjęcia przedmiotu w ramach reklamacji jest przesłanie go z podpisanym formularzem reklamacyjnym. Towar, którego reklamacja nie zostanie uznana będzie odesłany na koszt Klienta.

 

 

 

                                                                                     ………………………………….......

(data i czytelny podpis reklamującego)

 

 


Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo zamknięty. Przepraszamy za utrudnienia.